Dag 6 tem10: van St. Piat naar Poitiers - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van desmetjesnaarcompostella - WaarBenJij.nu Dag 6 tem10: van St. Piat naar Poitiers - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van desmetjesnaarcompostella - WaarBenJij.nu

Dag 6 tem10: van St. Piat naar Poitiers

Door: desmetjesnaarcompostella

27 Augustus 2011 | Frankrijk, Poitiers

Maandag zijn we na een rit van 115 km beland op een camping in St.-Piat. Dit was natuurlijk niet de bedoeling, maar we zijn een aantal keer de weg kwijt geraakt. Van hieruit dinsdag naar Chateaudun gefietst, om woensdag dan te overnachten in Chateau-Renault. Op donderdag hebben we de middeleeuwse pelgrimsstad Tours doorkruist, om van daaruit naar Nouâtre te trekken en hier te overnachten in onze tent. 's Nachts begon het plots hevig te onweren en zo hebben we heel slecht geslapen. Vrijdag was het dan ook niet zo'n superdag, vooral ook omdat we heel wat tijd zijn verloren aangezien we moesten wachten voor een plaatselijke wielerwedstrijd. Na een hele dag in de regen te fietsen, waren we dan ook blij dat we in Poitiers aankwamen. Hier hebben we overnacht in een jeugdherberg, waar we de kamer deelden met 2 Engelsmannen, die naar Santiago reden met de moto. We naderen nu het zuiden van Frankrijk en hopen binnen een week aan de voet van de Pyreneeën te staan.

• 30 Augustus 2011 - 23:39

Felix:

proficiat jongens en nog veel succes , Poitiers is toch waar ze de duiven lossen hè .?

• 31 Augustus 2011 - 07:11

Fien:

Jawadde dadde.
    knap werk, blijven volhouden.

• 31 Augustus 2011 - 13:37

Norbert En Liliane :

Hey Laurent en Michiel,
    Wij hebben juist de laatste fotos en jullie video's bekeken. Jullie fietsen aan een mooie tempo zeg. Ik zie dat jullie benen al een mooi kleurtje krijgen. Jullie zijn al is er veel wind redelijk verstaanbaar hoor. Proficiat en nog veel fiets plezier. Tot nog eens grt.