Dag 4&5 - Reisverslag uit Hénonville, Frankrijk van desmetjesnaarcompostella - WaarBenJij.nu Dag 4&5 - Reisverslag uit Hénonville, Frankrijk van desmetjesnaarcompostella - WaarBenJij.nu

Dag 4&5

Door: desmetjesnaarcompostella

31 Augustus 2011 | Frankrijk, Hénonville

Dag 4: Saint Quentin – Compiègne
In de voormiddag 50km gefietst, doorheen een prachtig landschap in de streek van Noyon. Onze broodjes hebben we opgegeten aan de kathedraal van Noyon, waar we ook een stempel hebben gehaald. Na 30km fietsen kwamen we aan in een gîte te Compiègne, waarvan we eerst de sleutel moesten gaan halen in een toerismebureau. De gîte bevond zich onder een kapel bij een kerk, dus dat vonden we wel speciaal. ’s Avonds hebben we samen met Paul & Lou gekookt en wat nagebabbeld.

Dag 5: Compiègne – Hénonville (85km)
Na het ontbijt met Paul & Lou, deden we eerst wat inkopen om daarna onze tocht verder te zetten. De rit had veel pittige hellingen in petto. In Hénonville overnachtten we op een camping, waar ook Paul & Lou hun tentje opzetten.