Dag 2: Leuze-en-Hautin – Wavrechain - Reisverslag uit Doornik, België van desmetjesnaarcompostella - WaarBenJij.nu Dag 2: Leuze-en-Hautin – Wavrechain - Reisverslag uit Doornik, België van desmetjesnaarcompostella - WaarBenJij.nu

Dag 2: Leuze-en-Hautin – Wavrechain

Door: desmetjesnaarcompostella

19 Augustus 2011 | België, Doornik

Tijdens onze eerste rit hebben we al 91 km afgelegd en zijn we blijven overnachten in een klein hotelletje in Leuze-en-Hautain. We hebben 's middags geluncht in Geraardsbergen en daarna heeft Michiel nog een platte band gehad waardoor we nog 3 kwartier zijn verloren. Daarna ging het vlot, Wallonië binnen gegaan waar het al wat heuvelachtiger werd maar wel een mooi landschap! We hebben zo tot kwart voor 19u gefietst en dan was het toch wel zeker genoeg geweest. Daar nog gegeten (paella met scampi's) en onze kledij nog gewassen en hangen drogen. Om 22u lagen we in ons bed en vanmorgen om 8u opgestaan. Ontbeten, gemerkt dat onze
kleren nog nat waren en daar dan gevraagd om ze te laten drogen in
droogkast. Daar dan vertrokken om 10u nadat alles ingepakt was en nu
zijn we in Doornik. Juist nog stempel gehaald in kathedraal en Michiel is nu inkopen gaan doen terwijl ik op de fietsen let. Straks steken we de Franse grens over. Vanavond willen we in de buurt van Cambrai ergens overnachten op camping.